Webáruház - Webáruház

Fehér Krisztián weboldala
Fehér Krisztián weboldala
Tartalomhoz ugrás

Webáruház

Vásároljon informatikai szakkönyveket most !
Általános Windows programozás
Nyomtatók programozása
A nyomtatók programozása méltatlanul az egyik leginkább elhanyagolt programozási témakör, annak ellenére, hogy számos potenciális, gyakorlati alkalmazási területe van, gondoljunk csak például a számlázásra!
Ez a kiadvány megmutatja, hogyan vezérelhetjük a nyomtatás folyamatát és hogyan nyomtathatunk szövegeket, grafikákat saját programjainkból. Segítségével az olvasó számos hétköznapi, vagy akár speciális nyomtatási feladatot megvalósíthat.

2020., Szerzői magánkiadás, 48 oldal
1500.00 Ft
Kosárba
Kedvezményes Windows könyvcsomag (25% kedvezmény!)
A könyvcsomag az alábbi kiadványokat tartalmazza:
- Programozz C nyelven!
- A Windows keményvonalas programozása
- Direct2D programozás dióhéjban
- Nyomtató programozása.

A kiadványokban minden benne van, amivel elkezdheti a Windows alapú alkalmazásfejlesztést.

Spóroljon több mint 2200 forintot!

6885.00 Ft
Kosárba
A Windows keményvonalas programozása
Ezzel a könyvvel a Windows alacsonyszintű programozása tanulható meg. Egy szempillantás alatt a rendszeren szüntelenül keresztülszáguldó üzenetek között találjuk magunkat és feltárul előttünk az operációs rendszer működésének rejtett logikája, amit a hackerek is tanulmányoznak. A Windows API programozásával bármi megvalósítható, amit élő ember ki tud gondolni. A lehető leggyorsabb végrehajtási sebesség érhető el, sallangok és csicsa nélkül, maximális kontrollal. Mi lehet ennél csábítóbb?

Ablakkezelés, üzenetkezelés, több tucatnyi vezérlőelem, párbeszédablakok, menük, grafika, vágólapkezelés és még sok más nyalánkság vár az olvasóra ebben a könyvben.

A Windows közvetlen programozása egy végtelen utazás kezdete lehet bárki számára. Vigyázat: rendkívül addiktív! Biztonsági öveket becsatolni!

2020., Szerzői magánkiadás, 174 oldal
3990.00 Ft
Kosárba
CUDA programozás
CUDA programozási alapismeretek
Jelen kiadvány a Magyarországon jelenleg kapható legtömörebb ismertető a CUDA platformhoz és a CUDA C programozási nyelvhez.
A könyv segítségével rekordidő alatt megtanulható, hogyan programozhatjuk általános feladatokra az NVIDIA videokártyák CUDA magjait. A CUDA technológia egyebek mellett a videojátékipar és a legismertebb mesterséges intelligencia kutatások hajtómotorja is napjainkban.
Bónusz CUDA gyorsítású grafikus renderelő kódokkal a könyv végén!

2020., Szerzői magánkiadás, 72 oldal
1990.00 Ft
Kosárba
Multi-GPU grafika CUDA alapokon 2. rész
Ez a könyv olyan CUDA alapú renderelő algoritmusokat mutat be, melyek segítségével az olvasó 3D-s megjelenítéshez egész képkockasorozatokat rendereltethet “egy nekifutásra”, majd jeleníthet meg, több videokártya segítségével, bármiféle további kiegészítő használata nélkül.

Az ismertetett technikák segítségével a legolcsóbb CUDA kártyák birtokában is meg lehet tanulni több gyorsítókártya használatának programozását valódi alkalmazásokhoz.

A példaprogramok Direct2D megjelenítést használnak, sőt még gamepad használatára is lehetőség nyílik. Ideális egyéni tanulásra!

2021., szerzői magánkiadás, 72 oldal
2000.00 Ft
Kosárba
Multi-GPU grafika CUDA alapokon
Több videokártya használatával drámai módon megnövelhetőek a grafikus renderelés lehetőségei.
Ez a könyv bemutatja, hogyan építhetünk magunknak mini renderelő farmot és hogyan programozhatunk egyszerre több CUDA videokártyát olcsón és egyszerűen.
A szerző Pegazus elnevezésű függvénygyűjteményével megjeleníthetünk 2D és 3D alakzatokat, képeket, sőt komplett 3D modelleket is. Ha valakinek pedig ez sem lenne elég, a teljes Pegazus forráskódot is megtalálja a könyvben, amit tanulmányozhat, vagy szabadon módosíthat is.
Még több CUDA, még több grafika!

2020., Szerzői magánkiadás, 112 oldal
2490.00 Ft
Kosárba
Kedvezményes GPU Computing könyvcsomag (25% kedvezmény!)
A könyvcsomag az alábbi kiadványokat tartalmazza:
- CUDA programozási alapismeretek!
- Multi-GPU grafika CUDA alapokon
- Multi-GPU grafika CUDA alapokon 2. rész
- GPU farm és eGPU építési kisokos.

A kiadványokban minden benne van, amivel elkezdheti a CUDA alapú alkalmazásfejlesztést.

Spóroljon közel 2000 forintot!
5760.00 Ft
Kosárba
Grafika programozása, 3D
3D programozás
3D programozási elméletről sokat olvasni, de annál kevesebb információ lelhető fel konkrét programírási fogásokról. Jelen kiadvány érthető és gyakorlatias bemutatását adja a legalapvetőbb algoritmusoknak, melyek segítségével az olvasó felkészültségétől függően akár egy hétvége alatt kibővítheti saját alkalmazásait személyre szabott 3D megjelenítéssel. A legtömörebb, instant 3D programozási receptkönyv, teljes és nyílt forráskóddal!

2019., Szerzői magánkiadás, 50 oldal
1200.00 Ft
Kosárba
Szupergyors rajzoló algoritmusok
A dupla pufferelés, a pixelszintű alakzatrajzolás és a mélységpuffer rendkívül hatékony grafikus megjelenítést tesznek lehetővé számítógépen, mégis nehéz használható algoritmusokat találni hozzájuk.
Ez a kiadvány pontosan erre kínál megoldást. A könyv a Direct2D használatán keresztül mutatja be ezeket a technikákat, melyek segítségével akár túl is szárnyalhatjuk egy adott grafikus API beépített rajzolási képességeit.
Az itt bemutatott technikák kiválóan kiegészítik a szerző "3D programozás" című kiadványát is.
Hiánypótló és kompakt receptkönyv grafikus programozáshoz, teljes, nyílt forráskódokkal!

2020., Szerzői magánkiadás, 36 oldal
990.00 Ft
Kosárba
Kedvezményes grafikus programozási könyvcsomag (25% kedvezmény!)
A könyvcsomag az alábbi kiadványokat tartalmazza:
- Direct2D programozás dióhéjban
- Szupergyors rajzoló algoritmusok
- 3D programozás.

A kiadványokban minden benne van, amivel elkezdheti a grafikus programozást Windows rendszereken.

Spóroljon közel 1000 forintot!
2768.00 Ft
Kosárba
Direct2D programozás dióhéjban
Ez a kiadvány a jelenleg elérhető legtömörebb gyakorlati bevezetést nyújtja a Direct2D programozásába.
A Direct2D a DirectX része, így az egyik legmodernebb grafikus API programozására nyílik lehetőség, de a Direct3D-hez képest nagyságrendekkel kevesebb programkód megírásával.
Ha az olvasó meglévő alkalmazásait modern megjelenésű grafikával szeretné kiegészíteni és ennek egyszerű módját keresi, akkor a megfelelő könyvet tartja a kezében.

2020., Szerzői magánkiadás, 68 oldal
1500.00 Ft
Kosárba
HTML5 Canvas grafika programozása
A HTML5 nagyon jó minőségű dinamikus grafikus megjelenítést tesz lehetővé a Canvas objektumán keresztül, melynek segítségével jelentősen növelhető egy weboldal vizuális kifejezőereje, de használatával akár önálló webes játékprogramok, grafikus alkalmazások elkészítése is lehetségessé válik.
Ez a könyv a Canvas használatának elsajátításához nyújt hathatós segítséget és referenciaként is használható a mindennapos grafikus programozáshoz.

2020., Szerzői magánkiadás, 52 oldal
1500.00 Ft
Kosárba
Androidos fejlesztés, Kotlin
Androidos alkalmazásfejlesztés Kotlin nyelven
Érdekli az okostelefonos alkalmazásfejlesztés, de nem tudja, hol kezdje? Az Android Studio legújabb verziójával és a Kotlin programozási nyelvvel még laikusok is játszi könnyedséggel megismerkedhetnek az alkalmazásfejlesztés alapjaival és azonnal kipróbálható tudáshoz juthatnak ezzel a kiadvánnyal.
A könyv azok számára is tökéletes, akik érdeklődőként csak jobban rá szeretnének látni a modern okostelefonos programozás folyamatára.
Egyszerű nyelvezetű és kompakt tartalmú belépő az Android világába, minden korosztálynak!

2020., Szerzői magánkiadás, 58 oldal
1990.00 Ft
Kosárba
Androidos alkalmazásfejlesztés Kotlin nyelven 2.
Számítógépet szeretne vásárolni saját célra, esetleg gyermekének, de nem tudja, mit érdemes megvennie?
Melyek egy számítógép legfontosabb alkatrészei? Miben jobbak a drágább alkatrészek az olcsóbbaknál? Jobbak egyáltalán?
Ebben a rendkívül kompakt, egyszerű nyelvezetű kiadványban megismerheti, hogy milyen célra milyen alkatrészeket érdemes beszereznie és miket nem. Ezáltal pénztárcáját is jelentősen kímélheti, ami nem mellékes szempont manapság.
Az így megszerzett ismeretek segítségével ezután már sokkal magabiztosabban kezdhet bele számítógépe megvásárlásába.

2020., Szerzői magánkiadás, 40 oldal
1990.00 Ft
Kosárba
Játékprogramozás
Gamepad programozása PC-n
A játékvezérlők programozása Windows alatt sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk!
Ez a kiadvány bemutatja, hogyan kérdezhetjük le játékvezérlők állapotát a Windows SDK alapértelmezett eszközeivel. Ennek a tudásnak a birtokában egyszerre akár 16 darab gamepad állapotát is lekérdezhetjük programjainkban.
Bónuszként pedig egy Pong-hoz hasonló retró játékprogram teljes forráskódját is megkapja az olvasó.

2020., Szerzői magánkiadás, 32 oldal
1100.00 Ft
Kosárba
Játékprogram egy hétvége alatt! 2. rész
Sorkirakós, ügyességi-logikai játékokkal bizonyára sokan találkoztak már. Itt az ideje, hogy készítsünk magunknak egy hasonló működésű játékprogramot!

A kiadvány klasszikus C nyelven írott algoritmusai garantálják, hogy szinte bármilyen platformra könnyedén átvihetőek legyenek a programkódok.

Mindössze 550 sornyi kód, Direct2D grafikus megjelenítés, extrém gyors elsajátíthatóság.
Videojátékokkal nem csak játszani jó, hanem készíteni is őket. Ez a kiadványsorozat ehhez a kellemes szabadidős tevékenységhez nyújt hathatós segítséget.

Új, átdolgozott kiadás, 2021. (Első kiadás: 2021.)
Szerzői magánkiadás, 44 oldal
1800.00 Ft
Kosárba
Játékprogram egy hétvége alatt! 1. rész
Az amőba típusú játékok egyszerűségüknél fogva közkedveltek, így szinte kínálja magát a lehetőség, hogy leprogramozzunk egy ilyen játékot.

A kiadvány klasszikus C nyelven írott algoritmusai garantálják, hogy szinte bármilyen platformra könnyedén átvihetőek legyenek a programkódok.

Kevesebb, mint 800 kódsor, Direct2D grafikus megjelenítés, extrém gyors elsajátíthatóság.
Videojátékokkal nem csak játszani jó, hanem készíteni is őket. Ez a kiadványsorozat ehhez a kellemes szabadidős tevékenységhez nyújt hathatós segítséget.

2021., Szerzői magánkiadás, 48 oldal
1800.00 Ft
Kosárba
Kiberbiztonság
Kibervédelmi tesztalkalmazások programozása
Ez a könyv azoknak szól, akik saját maguk szeretnének kibervédelmi gyakorlószoftvereket készíteni, illetve érdekli őket a rendszerközeli programozás.
A 'Kezdő hackerek kézikönyve' és a 'Hackertechnikák' szerzője legújabb könyvében olyan kibervédelmi programok készítésébe ad betekintést, melyeket bárki otthoni körülmények között elkészíthet és kipróbálhat.
A kibervédelem rendkívül aktuális és felkapott téma. Azok számára, akik technikai értelemben is szeretnék közelebbről megismerni egy-egy szakterület technikai hátterét, ez a könyv tökéletes választás.
Teljes forráskódokkal!

2020., Szerzői magánkiadás, 76 oldal
1990.00 Ft
Kosárba
Digitális hajsza II. rész
Internetes zaklatók üldöznek minket, elkövetők honlapokat törnek fel vagy tesznek elérhetetlenné a kibertérben. Csaló nigériai hercegek, adathalászok megtévesztő üzenetei és zsarolóvírusok próbálnak megfosztani vagyonunktól. Mi magunk és munkahelyünk adatai, vagyona egyaránt veszélyben van minden egyes napon, amikor digitális eszközöket használunk.

Mit tehetünk az ellen, hogy szép új digitális világunk rémálommá váljon?
Ez a kiadvány erre igyekszik választ adni. A szerző jogászként több hasonló bűnesettel találkozott már, tapasztalatai alapján mutatja be, hogy milyen veszélyek leselkednek ránk, hogyan védekezzünk.

Részletesen vizsgáljuk az elkövetési módszereket és eszközöket, gyakorlati példákkal. Egyesével elemezzük a megelőzés, felismerés és elhárítás lehetőségeit. Elmagyarázzuk, melyik védekezési mód hatékony és miért, milyen jelek utalnak rá, hogy áldozattá váltunk, s mit tehetünk, ha megtörtént a baj.
Kiadványunk az alapoktól indul és egyszerű, szórakoztató formában segít elsajátítani a tudást, ami hasznára válik mindenkinek, aki törődik saját digitális biztonságával. Olyan ismereteket adunk, ami jó kiindulási pont azon jövőbeli szakértőknek is, akik a kiberbűnözők világát foglalkozásuk, tanulmányaik miatt ismernék meg komolyabban.

Szerző: dr. Kökényesi-Bartos Attila
2020., Kiadó: Fehér Krisztián, 108 oldal
2190.00 Ft
Kosárba
Digitális hajsza I. rész
Zsarolóvírusok, trójai alkalmazások és fertőzött számítógépekből álló botnetek lesnek ránk a világháló minden sarkában. Rendszeresek a jelszavaink, azonosítóink, vagy épp pénzünk trükkös megszerzésére irányuló átverések. Mintha valami virtuális vadnyugatba cseppentünk volna, ahol a mi féltett titkaink, bankszámla egyenlegünk és más adataink megszerzése a tét.

Mit tehetünk az ellen, hogy szép új digitális világunk rémálommá váljon?

Ez a kiadvány erre igyekszik választ adni. A szerző jogászként több hasonló bűnesettel találkozott már, tapasztalatai alapján mutatja be, hogy milyen veszélyek leselkednek ránk, hogyan védekezzünk.

Részletesen vizsgáljuk az elkövetési módszereket és eszközöket, gyakorlati példákkal. Egyesével elemezzük a megelőzés, felismerés és elhárítás lehetőségeit. Elmagyarázzuk, melyik védekezési mód hatékony és miért, milyen jelek utalnak rá, hogy áldozattá váltunk, s mit tehetünk ha megtörtént a baj.

Kiadványunk az alapoktól indul és egyszerű, szórakoztató formában segít elsajátítani a tudást, ami hasznára válik mindenkinek, aki törődik saját digitális biztonságával. Olyan ismereteket adunk, amelyek jó kiindulási pontot jelentenek azon jövőbeli szakértőknek is, akik a kiberbűnözők világát foglalkozásuk, tanulmányaik miatt ismernék meg komolyabban.

Szerző: dr. Kökényesi-Bartos Attila
2020., Kiadó: Fehér Krisztián, 84 oldal
1990.00 Ft
Kosárba
Általános programozás
Programozz C nyelven!
A modern számítógépes programozási nyelvek egyik klasszikusa a C nyelv. Aki ezt megtanulja, lényegében bármilyen más, manapság elterjedt programozási nyelvvel boldogulni fog.
A C nyelv legalább annyira szerethető, mint annakidején a Commodore BASIC volt, a C azonban napjainkban is igen kedvelt nyelv és a legújabb nyelvek is újra és újra merítenek a C elemeiből.
Elsősorban a rendszerközeli és a nagyteljesítményű szoftverek készítéséhez használják. Egyszerű, követhető logikájú, ami tág teret ad a kreativításnak is.
Mindenkinek, aki érdeklődik a programozás iránt, nagyon ajánlott ismernie ezt a nyelvet!
Ez a kiadvány egyedülállóan kompakt formában mutatja be a C programozás alapjait, továbbá tartalmazza 17 egyszerű, kisméretű példaprogram forráskódját is. Kiválóan használható egyéni tanuláshoz és mini-referenciaként is a hétköznapokban.

2020., Szerzői magánkiadás, 64 oldal
2190.00 Ft
Kosárba
Általános informatikai ismeretek
GPU farm és eGPU építési kisokos
Ez a kiadvány a GPU Computing iránt komolyan érdeklődő, otthoni szereléstől, bütyköléstől nem megriadó fejlesztőknek készült. Segítségével megismerhető, hogyan lehet otthoni körülmények között mini renderelő farmot, vagy éppen laptopokhoz használható külső videokártya megoldást építeni úgy, hogy ennek költsége öt számjegyű maradjon.

A szerző maga is használ ilyen eszközöket, sőt szoftvereket is készít, melyek egyidőben sok videokártya számítási teljesítményét képesek kihasználni.

A bőven illusztrált gyorstalpaló kiadvány segítségével könnyed keretek között megismerhetőek az egyébként a kriptovaluták bányászatához is használt eszközök.

2021., szerzői magánkiadás, 44 oldal
1200.00 Ft
Kosárba
Számítógépvásárlási túlélőkönyv
Számítógépet szeretne vásárolni saját célra, esetleg gyermekének, de nem tudja, mit érdemes megvennie?
Melyek egy számítógép legfontosabb alkatrészei? Miben jobbak a drágább alkatrészek az olcsóbbaknál? Jobbak egyáltalán?
Ebben a rendkívül kompakt, egyszerű nyelvezetű kiadványban megismerheti, hogy milyen célra milyen alkatrészeket érdemes beszereznie és miket nem. Ezáltal pénztárcáját is jelentősen kímélheti, ami nem mellékes szempont manapság.
Az így megszerzett ismeretek segítségével ezután már sokkal magabiztosabban kezdhet bele számítógépe megvásárlásába.

2020., Szerzői magánkiadás, 40 oldal
1200.00 Ft
Kosárba
Így készíts térképet otthon!
Ez a kiadvány az otthoni térképadatfeldolgozást hozza elérhető közelségbe minden érdeklődő számára.
A szabad hozzáférésű térképadatok segítségével jobban megismerhetjük szűkebb, vagy tágabb lakóhelyünket, ráadásul a térképészkedés remekül összekapcsolható más szabadidős elfoglaltságokkal is, például kirándulással, sportolással is.

2020., Szerzői magánkiadás, 36 oldal
1100.00 Ft
Kosárba
Vissza a tartalomhoz